Saturday, January 2, 2010

Nytt År

Jag sitter på bussen på väg hem till Dublin efter att ha spenderat nyåret nere i Wexford med släkt till Graham. Solen skiner utanför och vi har fått lite snö och dett biter till och med lite i kinden när man går ut. Kan faktiskt inte tänka mig bättre väder start på året. Bussen rullar på som sagt och jag sitter här och filosoferar så smått på det gångna året. Mycket har hänt och det finns så oerhört mycket att vara tacksam för. Livet kan ändra sig väldigt fort det är det enda man kan vara absolut säker på. Graham halvslumrar bredvid mig och jag kan inte låta bli att le. Barnet i sätet bakom mig äter lök chips och leker med en av sina julklappar. Han berättar också för sin mamma att nästa jul ska han önska sig en sån iPhone som tjejen framför har. Paret framför oss har nu ringt 5 samtal till olika människor och berättat att bussen var och nu är över en timme sen. För mig gör det inte så mycket, jag tänker inte reta upp mig på små saker. Det är ett löfte för år 2010.
Ta hand om er!
Elisabeth "Lilly"

No comments:

Post a Comment